Meghan March - Vágy trilógia

 

 Kiadó: Álomgyár kiadó

 1.Rész fülszövege:

"Tömött ​a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket.
Hogy seggfej vagyok?
Hát igen.
És tudod, mit? Jól is érzem így magam.
Vagyis jól éreztem…
Amíg nem találkoztam Vele.
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba.
Csakhogy van egy kis baj.
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom!
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én?
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg.
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfa hímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz."

 

Első ránézésre nagyon tetszett a borító, így landolt a kosaramban a sorozat első része, de sokáig váratott magára az olvasással. Annyira nem szeretem ezeket a romantikus-erotikus könyveket, mert a legtöbb egy sémára épül. Adott egy méretes csomaggal megáldott (általában) milliárdos férfi, kinek vágyálmai tárgya lesz egy csinos lány. Igazából ezt rá is húzhatjuk erre a könyvre is. Viszont ennek ellenére tetszett. Gyorsan lehetett haladni velük, ugyanis 220 oldal körül volt az összes rész, így pár óra kellemes kikapcsolódás adott volt. Igazából olvastam olvastam és egyszer csak feltűnt, hogy vége is.

 

Nem tudom, hogy a rövidségét bánjam-e vagy örüljek neki. Félő, hogyha 300-400 oldalas lett volna, akkor számomra túl sok lett volna, főleg, ha a plussz oldalak nagy rész erotikus jelent. Megmondom őszintén, nem értem miért olvasom ezeket az erotikus-romantikus könyveket, mikor tisztában vagyok vele, hogy nem az én műfajom. Szóval, bár örültem volna több oldalnak, mert néhol kicsit silánynak éreztem a tartalmat, a hosszával elégedett vagyok. Talán egy kicsivel kevesebb erotikus jelent és több párbeszéd jobban feküst volna. 


"(…) mindet kinyírom. Az isten háta mögül jöttem. Tudom, hogyan rejtsem el a holttesteket."

 

Adott a feltörekvő, ifjú Holly, aki country énekesi pályára lépett, miután megnyer egy tehetségkutatót a kis falujában, így lehetőséget kap, hogy maga mögött hagyja a falut és belevágjon valami többe. Majd megismerkedik a milliárdos Creightonnal. Egyből robban a bomba, izzik a szikra, vágynak egymásra. Az első részben nekem egyáltalán nem jött át a vágy, amit annyira próbált az írónő belepasszírozni a lapokba, viszont ahogy haladtam előre a kötetekkel, egyre jobban elhittem, hogy tényleg vágynak a másikra. Az erotikus jelenetek egy bizonyos "fétis" köré épülnek (már ha lehet így nevezni az anált). Ez elég távol áll tőlem, így megmondom őszintén sokszor átugrottam egy-egy jelentet, mert nem vagyok rá kíváncsi. Nyilván ez már az én egyéni problémám, de aki távol áll ettől a témától annak nem feltétlen ajánlanám ezt a könyvet, mint kikapcsolódás. Vagy, ha mégis el szeretné olvasni, akkor az erotikus részek szerintem kihagyhatóak.


A konfliktus nekem nagyon tetszett a második rész vége felé. Nyilván felbukkan az a bizonyos ex, aki sose tette túl magát, vagy megbánta a szakítást és jön keverni a kását. Általában ezt olyan könyveknél lövik el nagyon sokszor, ahol már fülig szerelmesek egymásba, egymásnak adták szívük-lelkük mindenük. Ennél a sorozatnál egyáltalán nem éreztem erőltettetnek a helyzetre való tekintettel, ugyanis mégis csak pikk-pakk házasságot kötöttek, mindenféle érzelem nélkül, így érthető volt, hogy Holly nem bízott Creyben. 


"A büszkeség veszélyes dolog. Ha viszont csak ez marad az embernek, minden erejével azon van, hogy megtartsa."

 

Miután az írónő másodszor is lecsapja ugyanazt a labdát átnyargalunk a harmadik részbe. Itt egyből a konfliktussal kezdődik a dolog, de szerencsére az írónő nem húzza el a könyv feléig a dolgot. Viszonylag hamar túllépünk a gondokon, ami meglátásom szerint nagy előnye a könyvnek.  A harmadik részben már látszik egy bizonyos jellemfejlődés ami a karaktereket illeti. Holly, bár az elején nem mutatta magát annyira karakánnak, mint amilyen valójában volt, most összeszedte magát és kiállt magáért és a szeretett férfiért is. Ez nagyon tetszett benne. Crey pedig végre rájött, hogy nem a munka az életben a legfontosabb, hanem, hogy legyen valaki mellettünk, aki szeret minket. Fontos, hogy ne csak a saját érdekeink lebegjenek előttünk. Örültem neki, hogy volt benne egy jellemfejlődés és nem csak úgy lebegtek az éterben a szereplő.

 

Fontos még megemlíteni a humor, mert abban is bővelkedett ez a három kötet. Nem fogtam a hasam a fuldoklástól, mert annyira vicces lett volna, de sokszor megmosolyogtatott. Nem voltak erőltetettek a viccek, beszólások. Összességében romantikus-erotikus olvasmánynak egész jó volt. Szerintem fogok még olvasni az írónőtől, de inkább angolul, ugyanis nem lehet vészesen nehéz a nyelvezete a könyveinek és, ha rövid is nagyon jó lesz arra, hogy a megkopott angolomba egy kis életet rázzon. 


5/3⭐


>>Itt tudod megrendelni<<














 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You Might Also Like

0 comments