Penelope Bloom - Her ​Muffin

  

"Amíg egyenesen Mr. Szexálomra néztem, logikának esélye sem volt a koponyámban. Minden csupa szívecske meg csókos emoji."

  • Kiadó: Maxim Kiadó
  • Eredeti megjelenés: 2018
  • Magyar megjelenés: 2020
  • Oldalak száma: 224 oldal


Fülszöveg (Cselekményleírást tartalmaz):

„Egy ​dögös, új főnök szexi testtel és isteni muffinokkal.

Aki ráadásul a középsulis szerelmem.

És nem emlékszik rám.

Ugyan mi gond lehet?

Persze azon kívül, hogy őt látva alig bírom a bugyimban tartani a saját muffinomat, pedig pár hónap múlva fel kell pattannom egy repülőre, hogy Párizsba utazzak egy művészeti suliba, ahol végre valóra válhatnak az álmaim, amikre igazán, hosszú-hosszú évek óta vágyom. Nem hagyhatom, hogy egy pasi keresztbe tegyen ennek. Szerencsére csak egy gyors munkát kaptam tőle, pár dekorcuccot kell csinálnom egy nagy halloweenbulira. Szóval Emily, te szexmániás, nem szabad megtörnöd, még akkor sem, amikor a pasi édesebbnek néz ki, mint a péksütemények, amiket süt. És még akkor sem, ha utánad ő a legnagyobb rajongója az őszi-téli ünnepi időszaknak. Vagy ha ugyanúgy imádja a horrorfilmmaratonokat. Vagy ha elolvadsz már csak a mosolyától is. Szóval bármilyen álomszép is a szeme, tökéletes a teste, tudom, hogy fel kell szállnom arra a gépre, és ki kell vernem a fejemből a gyönyörű gyerekeinket, akikkel a fehér kerítéses házunkban éltünk volna. Ugye?”

 

Borító: A sorozat hű maradt az eredeti eredeti borítóhoz, sőt ami azt illeti még jobban is néz ki a lila hab, mint a narancssárga. Viszont arra nem sikerült rájönnöm, hogy a His Treat-et miért fordították át Her Muffin-ra. Ugye az eredeti sorozatban 3-3 His és Her van, és borzasztóan idegesíteni fog, ha nálunk 4-2 arányban fog megjelenni. Szeretem, ha egy sorozat követi az eredeti címadást.

 

Imádom a humoros olvasmányokat, főleg az ilyen őszi időjárásban. Szeretem az Őszt, a gyönyörű sárga leveleket, a vastag kötött pulcsikat, a finom forró teákat és a füstölgő gyertya mámorító illatát. Viszont amit utálok az őszben: eső, pocsolya, esernyő cipelés, párás szemüveg. Ezek teljesen elrontják számomra az idilli őszi hangulatot és a borongós idő kikészít. Mostanában pedig sajnos pont ilyen esős és párás szemüveg idő van. Ezt ellensúlyozzák nálam a humoros, vicces történetek, amiket öröm olvasni. A Her muffin pont egy ilyen olvasmány.

 

Imádtam a könyvben, hogy könnyed volt. Szimplán „csak” egy romantikus történet, ami meg is nevetett. Nem kell tőle sokat várni, szimplán egy délutáni kikapcsolódást, de annak tökéletes. Penelope Bloom Objects of Attraction (magyarul: Bekapnám (???)) sorozatának eddig mindegyik magyarul megjelent kötete nagyon tetszett és mindegyiket hihetetlenül viccesnek találtam. Van egy sajátos humoruk, amit vagy szeret az ember vagy nem. Ha a korábbi kötetek tetszettek, szerintem ez is nagyon fog.

 

Sálas idő volt, és nem tudom, szerettem-e bármit annál jobban, mint hogy gyakorlatilag egy kisméretű takarót csavarok a nyakam köré, és egész nap hozzábújhatok.

 

Emily és Ryan történetét olvashatjuk váltott szemszögben. Emily egy festő és álma, hogy Párizsban tanulhasson festészetet és egy híres festő segédje lehessen. Ryan pedig a Her Cherryből megismert Buborékos Pékségben alkalmazottból a vezetővé vált. Vezetésének hála már három db pékség nyílt New Yorkban a franchise alatt. Ryan Emilyt kéri fel egy Halloweeni buli dekorációjának elkészítésére,. Amint megismerkednem egymással érezhető a kémia kettejük között. Szinte lángra lobbannak egymás közelében. De a sors más utat szán nekik, ugyanis Emily januárban Párizsba költözik hátrahagyva a New-Yorki életét… 

 

A történet kicsit ráhangolja az embert a Halloweenra, ugyanis Emilynek egy halloweeni buli dekorációját kell megcsinálnia, így előkerültek a szellemek és a különböző lények. Bár kicsit furcsa volt, hogy egy milliárdos vállalat egy, ismétlem egy (!) embert kér fel a dekoráció elkészítésére, amire kb. van egy hónapja. Ha életszerű akarnék lenni, akkor egy egész csapatot fel kellett volna kérni szerintem, de ne akadjunk le a részleteknél. A mellékszereplők nálam abszolúte vitték a pálmát. A korábbi szereplők visszatérnek, de felbukkannak újak is. Emily barátnője Lilith teljesen zakkant, beteg talán még pszichopata is, de imádtam. Steve pedig, aki Ryan szobatársa szintén zseniálisan működött együtt Williammel. Együtt nagyon szórakoztatóak voltak és főként ők vitték a sztori vicces vonalát. William kicsit beképzeltnek tűnt ebben a részben és nem az a szerethető pasi volt, mint a Cherry kötetben, de ezen is túl tudtam lépni. A nagyi ebben a kötetben is iszonyatosan szórakoztató volt, bár lehet kezdik kicsit túltolni a dolgokat. Félek, hogy a következő kötetekben át fog esni a ló túloldalára, ami nem lenne a legjobb húzás.

 

Szegény vagyok, és szeretek képeket festeni. Ezen kívül sok bizonytalansággal, kétkedéssel és érzelmi fájdalommal küzdök. Mindez elég ahhoz, hogy művész legyek, nem?

 

Az egyetlen dolog, ami nem tetszett a könyvben, hogy valahogy nem tudtam azonosulni a szereplőkkel. Nem tudtam átélni Emily és Ryan helyzetét. Nem is különösebben hatott meg a problémájuk. Általában mikor olvasok, szinte úgy érzem, Én vagyok a főszereplő, de itt inkább úgy éreztem, csak kívülről figyelem az eseményeket és nem vagyok részese a történéseknek. Lehet az Én hibám és csak rossz időben olvastam a könyvet, de ez most, az előző részekkel ellentétben, nem ért el nálam katarzist. Kikapcsolni kikapcsolt 100%-ban, csak ez a mélységes beleélés hiányzott, amit én nagyra értékelek.

 

5/4⭐

 

>>Itt tudod megrendelni<<

 

You Might Also Like

0 comments