Anne L. Green - Heather vonzásában

 

Munkamániás ügyvéd? Szexi zsaru? Sorozat gyilkos? Feszültség? Ha szeretnél valamelyikről olvasni, akkor ez a Te könyved. 

  • Kiadó: Álomgyár Kiadó
  • Megjelenés éve: 2019
  • Oldalak száma: 486 oldal

Fülszöveg:

"William Keyes a chicagói rendőrség egyik legelismertebb rendőrnyomozója. Munkája tele van izgalommal, veszéllyel, rejtélyekkel és észjátékkal. Minden ügyében az igazságot kutatja. Mindemellett menyasszonyával, Joyce-szal lázasan készülnek közelgő esküvőjükre.

Tökéletesnek látszó életét azonban egy szövevényes gyilkossági eset és egy kellemetlen jogi procedúra kavarja fel. Az ügyben eljáró tüzes és leleményes Heather Reese ügyvédnőt egyszerre találja kibírhatatlannak és vonzónak. Minden akarata ellenére lassan kialakul köztük a kölcsönös vonzalom. A Heather iránt táplált érzelmei észrevétlenül befolyásolhatóvá és sebezhetővé teszik őt. Will idővel mindenben elbizonytalanodik, amiben addig hitt: Joyce-ban, a hivatásában, de legfőképpen önmagában.

A Heather vonzásában a Bűnös viszony-sorozat első része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő bebizonyítja, nem mindenki bűnös, akit rabságra ítélnek. A történet a Joyce csapdájában című kötetben folytatódik."


Eléggé nekilendültem az utóbbi 1-2 hónapban a magyar szerzős könyveknek, ugyanis amiket eddig olvastam azok nagyon tetszettek, így már egyre bátrabban és bátrabban válogatok a polcomról magyar szerzős könyveket. Igen, a polcomról. Bár sok magyar szerzős könyvem van, bevallom féltem elkezdeni őket. Viszont mostanában darálom őket elég rendesen. Próbálom váltogatni, hogy minél több szerzőt megismerjek, így került a kezembe Anna L. Green könyve is. Kolleganőmtől kaptam kölcsön, hogy olvassam el, mert idézem: „Iszonyúúúúú jóóóóó”. Ki vagyok én, hogy kételkedjek benne, így hát elolvastam. 

 

– Múlt, jelen, jövő összefügg – toltam el magamtól az üres tányért. – A jelen a múlton alapszik, a jövő a jelenből táplálkozik. Nem lehet boldog jelenünk anélkül, hogy a múltat nem tisztáznánk.

Már az értékelés elején elspoilerezem, hogy tetszett. Voltak részek, amik annyira nem, de összességében jó volt, és nagyon gyorsan haladtam vele. Valójában az álomgyár kiadós könyvekkel mindig gyorsabban haladok, de azt hozzá kell tenni, hogy nekik a könyveik kisebbek és a betűméret nagyobb, ha összehasonlítjuk pl. egy Agave Kiadó által kiadott könyvvel. 

 

Könyvünk elején megismerhetjük Heathert, a vörös amazont, aki védőügyvédként keresi kenyerét a saját irodájában a kis csapatával, és piszok jól teszi a dolgát. Másik főszereplőnk William, aki a menyasszonyával él idilli környezetben, lassan már esküvő közelében járnak.  Kettejüket összehozza a sors, vagy hívhatjuk sorozatgyilkosnak is (kinek, hogy tetszik). Egy véletlen baleset folytán megismerkednek és egyből érezni a bizsergő részecskéket kettejük között. Az elején említettem, hogy volt, ami nem tetszett. Na pont ez az. Nem szeretem az instant szerelmet. Nem hiszek abban, hogy meglátsz valakit, váltasz vele 3 mondatot és utána másra se tudsz gondolni, csak rá. Én szeretem, amikor a szerelem szép lassan kialakul, de ez az instant szerelem nekem sokat szokott rontani az összképen. Számomra az instant szerelem a vágyat testesíti meg. Nem tudom elképzelni, hogy 3 perc után szerelmes legyen bárki. De ez az egész probléma, amit leírtam, az az én egyéni problémám. Nyilván vannak, akik szeretik az instant szerelmet és ez teljesen rendben van, hiszen mások vagyunk. 

 

Szóval a két főszereplőt összehozza egy sorozatgyilkos és utána másra sem tudnak gondolni csak a gyilkosra és egymásra. A gyilkosos szál nagyon izgalmas. Vannak ötleteim, hogy ki lehet az, de úgy érzem az írónőnek pont ez volt a célja, és amúgy teljesen más a gyilkos, mint akire én gondolok. Szerencsére ebben a kötetben még nem derül fény a gyilkos kilétére, így élvezhetek további 500 oldalt a szereplőkkel.  

 

Kikosarazott pasik sértődött hisztijénél szánalmasabb dolog aligha van a világon. 

 

Tetszett, hogy Heather és William kapcsolata tiltott és emiatt oly izgalmas, hiszem a tiltott gyümölcs mindig édesebb, de mi van akkor, ha nem is olyan tiltott? William szenvedése érezhető volt Joyce (menyasszonya) és Heather között. Nyilván vágyik a boldogságra, de erős benne a kötelesség tudat is, amiért nem tudom hibáztatni. Lényegét tekintve nem szívesen lennék a helyébe. Heathernél sem jobb a helyzet, ugyanis végre talált valakit akire érdemes figyelni, erre kiderül, hogy már van valakije. Tetszett a kettejük csípős, huncut párbeszéde és a magabiztos kiállásuk. Egymás előtt magabiztosnak mutatták magukat, de belül harcoltak az érzelmeikkel mind a ketten. 

 

A mellékszereplők nekem bejöttek, főleg William oldaláról a két szupertitkos barát, akik veszélyesnek és mindentudónak tűntek számomra. Kicsit kotnyeles és minden lében kanál párnak tűntek, ami nekem alapvetően egy nagyon szimpatikus felállás. William menyasszonyára nagyon kíváncsi vagyok. Hamar kiderül, hogy nincs minden rendben vele, de nagyon örültem, hogy készült novella, melynek segítségével bele lehet látni a fejébe, ugyanis szerintem egy zavart elme mindig izgalmas téma és remek alapanyag.  

Összességében nagyon tetszett a könyv. Izgalmas és akciódús volt, de azért hagyott időt és okot a gondolkozásra is. Nagyon várom, hogy olvashassam a folytatást és rettentően kíváncsi vagyok a sorozatgyilkos kilétére, és arra, hogy ebben az esetben mennyire helyesek a megérzéseim a kilétét illetően. 


5/4⭐

 

>>Itt tudod megrendelni<<

 

 

You Might Also Like

0 comments