Cindi Madsen - Hamupipőke, ​menj a búsba!

 

Sok kislány álmodozik arról, hogy felnőttként megtalálja álmai hercegét, aki tökéletes számára. Darby Quinn pont egy ilyen lány, de mire felnő, rájön, hogy az élet mégsem habos torta és nincs is annyi herceg a világon, mint a mesékben.

  • Kiadó: Lettero Kiadó
  • Eredeti megjelenés: 2013
  • Magyar megjelenés: 2017
  • Oldalak száma: 400 oldal

„Gondoltál ​már rá, melyik Disney-hercegnek felelnek meg a volt pasijaid? Ki lenne Hamupipőke párja, aki örömmel táncolt a lánnyal? Persze a kulimunkára már az egyik alkalmazottját küldte, hogy keresse meg a cipő tulajdonosát. Kire osztanád a meg nem értett művészlelket a Szépség és a szörnyetegből? És ki játszaná a munkamániás Robin Hoodot?

Darby Quinn olyan lány, aki régóta nem hisz a tündérmesékben. Kudarcos kapcsolatai után úgy dönt, le kell vonnia a megfelelő következtetéseket:

Tilos randizni olyannal, aki teljesen rá van szervülve az autójára.

Ha valaki túl jónak tűnik, hogy igaz legyen, az így is van.

Képtelenség megváltoztatni a férfiakat.

Van néhány nem lehetetlen eset. De ők nem számítanak, mert a Sors annyira mocskos dög.

Ám egy napon Darby megismerkedik az észbontóan szexi Jake-kel. Elsőre a férfi tényleg kedvesnek, megbízhatónak és teljesen normálisnak látszik. Vajon már róla is rajzolják az új hercegfigurát a Disney-stúdióban? Vagy ő lesz Darby életében az üdítő kivétel, aki erősíti a szabályt?

Ha tudni szeretnéd, hogyan NE csókolj meg több békát, neked való ez a USA Today bestseller. Hangosan röhögős, pimaszul őszinte és fergetegesen szórakoztató női regény. „

 

Borító: Nagyon tetszik, nagyon csajos. Imádom a kék és rózsaszín kombinációját, a cím is nagyon figyelemfelkeltő. Egy szó, mint száz, szerintem a borító tökéletes számomra.  

 

Történetünkben Darby rengeteg fájó szakításon megy át, és rájön, hogy a férfiakkal nem éri meg foglalkozni, mert úgyis csak szívfájdalmat okoznak. A sok fájó szakítás emlékére elkezdett vezetni egy naplót, amiben az exeit hercegekhez hasonlítja, és leírja, hogy mire figyeljen, kikkel ne randizzon a jövőben, semmi esetben sem. Darby most a 20-as évei végén jár, legjobb barátnője esküvőjére készülnek, sikeres a munkájában (lakberendező) és éli a szingli nők boldog életét.

 

 Olyan erős vidékisuttyó-kiejtése volt, hogy már attól is veszítettem néhány IQ-pontot, hogy hallgattam.

 

Az alapötlete nekem tetszett a történetnek, mivel azért mind tudjuk, hogy vannak elég gáz srácok a földön és nem csoda, ha csinált egy naplót, hogy milyen típusú emberekkel ne találkozzon. Ha még eladósorban lennék, lehet, hogy én is csinálnék egy ilyen naplót.  Mindenkinek van egy múltja, amit sokan szeretnének megváltoztatni, mások elégedettek vele. Viszont, hogy teljesen elzárta magát és a szívét azzal nem teljesen értettem egyet. Annyira azért nem voltak vészesek a korábbi kapcsolatai és esetenként elkerülhette volna a fájdalmat, ha kicsit szemfülesebb. 

 

Ennek ellenére nekem tetszett Darby karaktere, mert egy erős nő volt, de mégis érzékeny. Csak nem szeretett volna fájdalmat okozni magának a sikertelen kapcsolatokkal. Sikeres volt a munkájában, remek kapcsolatokat ápolt az ügyfeleivel, a barátnőjét sem hanyagolta el és mindenben támogatta az esküvőjével kapcsolatban. Néha kicsit idegesített, mert voltak elég furcsa lépései, de alapvetően nem volt baj vele. 

 

Nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet elhitetni a lányokkal, hogy a szerelem erejével és türelemmel megjavíthatnak egy srácot. Mert a legtöbb srác soha nem változik meg.

És akkor megismerkedik Jake-el, aki magas, szexy, sikeres és Darby hanyatt-homlok menekül előle. Jake karaktere szintén tetszett, mert nagyon türelmes volt és megértette Darby aggályait és el tudta őket fogadni. Elég sokszor találkozhatunk a könyvekben a tökéletes pasival. Ez itt is megtörténik. Az viszont nem tetszett, hogy Darby konkrétan kereste az indokokat, hogy Jake miért nem jó, mi lehet a baja. Az már szerintem csak a hiszti volt részéről.

 

Ami viszont annyira nem tetszett: Nekem kicsit túl hosszúra nyúlt a könyv. 400 oldalon keresztül játszották a macska-egér játékot, (kisebb kitekintésekkel a múltba.) Nekem ez sok volt. Szerintem simán bele lehetett volna passzírozni egy 300 oldalba és ugyanilyen jó és szórakoztató lett volna. 

 

– Amikor életemben először megpillantottam Melvint, azonnal beleszerettem….
Valaki lőjön le! 

5/4⭐

 

 

 

 

 

You Might Also Like

0 comments