Guillaume Musso - Most!



Talán az egyik kedvenc Musso könyvem lett VOLNA, HA… Mindig van egy ha… Lisa és Arthur évente egyszer találkozhatnak, mégis megváltoztatják egymás életét. A történetben szerepel még egy misztikus világítótorony és egy bolondos nagypapa. Olvasd el a bejegyzést, és tudd meg miért csalódtam hatalmasat.


  • Kiadó: Park Kiadó
  • Megjelenés éve: 2015
  • Magyar megjelenés: 2021
  • Oldalak száma: 280 oldal

Fülszöveg:

Lisa és Arthur évente egyszer találkoznak. Arthur mégis egész életében őt keresi. Lisa pedig csak őrá vár.Lisa álma, hogy színésznő legyen. Egy manhattani bárban dolgozik, hogy fizetni tudja művészeti tanulmányait. Egy este megismerkedik Arthur Costellóval, a fiatal orvossal. Azonnal érzik, hogy egy nyelvet beszélnek. Lisa bármire kész, hogy lenyűgözze a férfit. A város könyörtelen útvesztőjében mindent kockára tesz érte. Arthur azonban más, mint a többiek. Hamarosan felfedi Lisa előtt a szörnyű titkot, ami szerelmük útjába áll:"Ami történik velem, felfoghatatlan, mégis igaz…"

 

Az a legnagyobb baj, hogy az ember egyetlen valódi ellensége: önmaga.


A történet és koncepció nagyon tetszett a végét leszámítva. Misztikus volt, izgalmas, pörgős… Sose tudtam kitalálni mi lesz majd a főhősök következő cselekedete, döntése. A könyv az elejétől izgalomban tartott és tolt előre folytatást és magyarázatot követelve. Aminek én eleget is tettem. Szinte egy nap alatt kiolvastam, úgy hogy dolgoztam is. Tényleg egy nagyon magával ragadó regény.



És aztán vége lett… a vége pedig egy csalódás volt számomra. Egyáltalán nem erre számítottam és úgy érzem, hogy Musso egy könnyű lezárást keresett… Valóban hatalmas csattanó volt, de nekem elrontotta az egészet… Maga a magyarázat és az értelmezése teljesen jól felépített volt, csak nekem nem tetszett. Nem ezt vártam és így csalódottan kellett letennem a könyvet.


Nem hagyjuk, hogy a pillanat szépségét elrontsa a nyomasztó múlt vagy a bizonytalan jövő.

 

Tetszett a könyv tanulsága is. Éljünk meg minden pillanatot és használjunk ki minden lehetőséget, hiszen csak egyszer élünk és ami elmúlt, azt sosem kaphatjuk vissza. Az efféle bölcseletek elég gyakran felfedezhetőek Mussonál.


Összességében a könyv szuper, Musso továbbra is zseniális, de az egyéni preferenciáimnak nem felelt meg a vége. A borítót nagyon megszerettem. Először kicsit iszonyodtam ettől a barnás sárga színtől, de a végére egész jóban lettünk. Még ki is állítottam a polcomon 1-2 hétre 😊


Nem hiszek abban, hogy az életünk előre meg van írva. Túl könnyű volna: nincs egyéni felelősség, nincs bűn, nincs cselekvéskényszer…

 

Nem szerettem volna nagyon lehúzni a könyvet a vége miatt, így kapott 4 csillagot, de ha más a vége (lehetőleg az, amit én szerettem volna) akkor valószínűleg 6 csillagot kapott volna. tényleg jó könyv.


4/5⭐

You Might Also Like

0 comments